מחשבון שכר ברוטו נטו להחזר מס

חישוב מיסים תלוש

עליך לבחור את אחד מהאפשרויות

מהו השכר חודשי בברוטו

הערך לא יכול להיות ריק!
הזן ערך חוקי

כמה ילדים נולדו לך בשנה זו?

הערך לא יכול להיות ריק!

כמה ילדים יש לך עד גיל 6?

הערך לא יכול להיות ריק!

כמה ילדים יש לך בגילאי 6 ל 17?

הערך לא יכול להיות ריק!

כמה ילדים יש לך בגילאי 6 ל 17?

הערך לא יכול להיות ריק!

כמה ילדים יש לך בגיל 18?

הערך לא יכול להיות ריק!

האם את/ה חד הורי?

עליך לבחור את אחד מהאפשרויות

האם אתה משלם מזונות?

עליך לבחור את אחד מהאפשרויות

במידה ויש שווי רכב בתלוש מהו?

הערך לא יכול להיות ריק!
הזן ערך חוקי

האם יש לך קרן השתלמות?

עליך לבחור את אחד מהאפשרויות

האם מופרשת לך פנסיה?

עליך לבחור את אחד מהאפשרויות

סה״כ נטו צפוי

שכירים? רוצים לבדוק את זכאותכם לקבלת החזרי מס הכנסה? זה הזמן להכיר את המחשבון המתקדם ביותר מסוגו לחישוב מיסים בתלוש השכר לצורך ביצוע החזרי מס.

החזר מס לשכירים הוא תשלום המיועד לכל העובדים ששילמו לאורך שנת המס, מס הכנסה בסכומים הגבוהים מאילו אותם הם היו אמורים לשלם בפועל, כאשר הסיבה המרכזית לכך היא שבמהלך חישוב המס על ידי הרשויות, לא ניתנת התייחסות לנתונים שונים העשויים להשפיע על אופן חישוב המס הנדרש לתשלום. אם גם אתם רוצים לבדוק את זכאותכם לקבלת החזרי מס, זה הזמן לעשות שימוש במחשבון המיסים המופיע כאן. מחשבון זה מיועד לצרכי חישוב משכורת נטו, דבר המאפשר לכל אחד ואחת מכם לקבל אינדיקציה ממשית לגבי ההכנסה הצפויה לו בנטו במהלך שנת המס הקרובה.

מחשבון שכר ברוטו נטו או אם נקרא לזה מחשבון החזר מס לשכירים, המוצג לפניכם, מחשב למעשה את כל עלויות המיסים והזיכויים, לרבות, הפרשות פנסיוניות, קופות גמל, שווי רכב, זיכויי ילדים וכדומה. היתרון הממשי של מחשבון שכר ברוטו נטו, בא לידי ביטוי בכך שהוא מתעדכן מדי שנה בהתאם לפרסום מדרגות המס ושווי נקודות הזיכוי. לאחרונה, רשות המיסים פרסמה את מדרגות המס ושווי נקודות הזיכוי לשנת 2024 והמחשבון שלפניכם עודכן בהתאם. השימוש במחשבון יאפשר לכם לקבל אומדן לגבי ההכנסה הצפויה לכם בנטו תוך שקלול של כל הנתונים המופיעים לעיל, ובמקרים בהם המחשבון מזהה מספר שונה או חריג מזה לו אתם זכאים בשכר הנטו, הדבר אומר שאתם צריכים לבדוק את זכאותכם לקבלת החזר מס.

באילו תנאים אנו נבקש החזר מס?

החזר מס לשכירים הוא תשלום כספי המוענק על ידי רשויות המס לכל אחד ואחת מהשכירים שנדרשו לתשלום מס הכנסה גבוה יותר מזה אותו הם היו אמורים לשלם בפועל במהלך שנת המס. את החזרי המס ניתן לדרוש עבור 6 שנים באופן רטרואקטיבי, כאשר בין יתר הסיבות הנפוצות העשויות לזכות אתכם בקבלת החזרי מס תוכלו למצוא:

  • החזר מס בעקבות החלפת מקום עבודה במהלך שנת המס
  • החזרי מס כתוצאה מ- אי רציפות תעסוקתית במהלך שנת המס
  • החזר מס בעקבות העתקת מקום מגורים לישוב בו ניתנות הטבות מיסוי לתושבים
  • החזר מס כתוצאה מאי תיאום מס במקרים של עבודה ב-2 מקומות עבודה שונים
  • החזר מס כתוצאה מ-אי הכללת נקודות זיכוי בהתאם למצבכם האישי במהלך שנת המס

וזאת לצד סיבות נוספות בגינן אתם עשויים להיות זכאים לקבלת תשלומי החזר מס מרשות המיסים. סיבות אלו עשויות לכלול גם אירועי מס אשר אינם מופיעים בתלושי השכר שלכם, כגון ניכוי מס מניירות ערך, ניכוי מס כתוצאה ממכירת נכסים, ניכוי מס כתוצאה מביטוחי חיים על המשכנתא ועוד.

בשלב זה חשוב לנו לציין שעל אף הסכומים הגבוהים המשולמים מדי שנה על ידי רשות המס לבעלי זכאות לקבלת החזר מס, מרבית השכירים במשק נוטים לוותר על זכאותכם לקבלת החזרי מס וזאת לנוכח התהליך הבירוקרטי המורכב והמסורבל עימו הם נדרשים להתמודד.

טקס שירותים פיננסים – שירותי בדיקה מקצועים לקבלת החזרי מס

אם גם אתם רוצים לבדוק את זכאותכם לקבלת החזרי מס לשכירים, זה הזמן להכיר את השירותים המקצועים המוצעים על ידינו בחברת טקס שירותים פיננסים. שירותים אלו מותאמים ומיועדים לכלל השכירים שביניכם העשויים להיות זכאים לקבלת החזרי מס בגין סיבה כזו או אחרת, ולכן, בשלב הראשון אנו ממליצים לכם לבצע חישוב שכר נטו באמצעות מחשבון שכר ברוטו נטו המופיע כאן. שירותי הבדיקה המוצעים על ידינו מיושמים על ידי מומחי מס העוסקים ומתמחים בנושא, כאשר הגשת הבקשה לקבלת החזר מס נעשית אך ורק במקרים בהם נמצאה זכאות להחזר מס בפועל. חשוב לנו לציין שהבדיקה עצמה היא בחינם ובמקרים בהם לא תמצאו זכאים לקבלת ההחזר על פי ממצאי הבדיקה לא תחויבו בתשלום עבורה. לפרטים נוספים בנושא ובירור זכאותכם לקבלת החזרי מס אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר