כמיליון שכירים בישראל זכאים להחזרי מס- אולי גם לך מגיע










close

איך נבדוק את זכאותך?

בדיקה מהירה אונליין

09/01/2020

ביצוע החזר מס לסטודנטים – מה באמת מגיע לכם? ​גם מבלי לדעת מה אתם לומדים ובאיזו שנה ללימודי התואר הראשון אתם נמצאים, הרי שאפשר להניח כי גם אתם הייתם שמחים להשתכר קצת יותר. התקופה הסטודנטיאלית מאד מאתגרת, ולא רק בגלל אינטנסיביות הלימודים. לא מעט סטודנטים מלינים כי בעקבות הדרישות הגבוהות, הם מתקשים לעבוד, גם במתכונות של משמרות וחצאי משרות. כתוצאה מכך, מצבם הכלכלי של המון סטודנטים אינו מזהיר.

אז אולי לא תוכלו לעשות כסף במהלך לימודי התואר הראשון שלכם, אך בהחלט תוכלו לקבל כסף בסיום הלימודים. המון סטודנטים לא מודעים כלל להטבות שמגיעות להם, לרבות החזר מס הכנסה לסטודנטים שסיימו את לימודי התואר הראשון. אז רגע לפני שגם אתם יוצאים לדרך חדשה עם תואר ראשון ביד, דעו מה מגיע לכם:

נקודות זיכוי מס הכנה – מה מגיע לכם?

כידוע, כעובדים שכירים, יהיה עליכם לשלם את מס ההכנסה. חישוב המס מתבצע ברמה השנתית, זאת בהתאם לצפי ההכנסה שלכם. נקודות הזיכוי הניתנות לסטודנטים שסיימו את לימודיהם, למעשה מפחיתות את המס השנתי שיש לשלם. על מנת ליהנות מההטבה, עליכם להצהיר בפני המעסיק שלכם כי אתם בוגרי תואר ראשון, ולהציג את התעודה המעידה על סיום הלימודים וזכאות התואר. כל עובד, ללא יוצא מן הכלל, מחזיק במספר שונה של נקודות זיכוי בהתאם למצבו האישי. בתור סטודנטים שמסיימים את לימודיהם בקרוב או כאלו שכבר בעלי תואר ראשון, דעו כי אתם זכאים לנקודת זיכוי אחת (במידה וסיימתם את הלימודים אחרי 2014).

סיימתם ללמוד? התעניינו אודות החזר המס

על פי חוק, מגיעה לכם נקודת זיכוי בסך 2616 שקלים לשנה. עם זאת, הבשורה הפחות משמחת היא שנציגי מס ההכנסה ככל הנראה לא יבואו לספר לכם על כך. רק לאחרונה, התפרסמו ידיעות על כך שבקופות המדינה נמצאים מיליונים של שקלים ששייכים לאזרחי המדינה. כל עוד תהיו חייבים כסף לרשויות המס, תקבלו על כך המון הודעות. עם זאת, בעת שלכם מגיע הכסף, תצטרכו להיות אקטיבים יותר ולדרוש לקבלו.

שימו לב כי האחריות נמצאת כולה בידיים שלכם:

  • עליכם להצהיר במקום עבודה על הסטטוס שלכם
  • יש לכם אחריות מלאה על מילוי הטפסים והגשתם

אין סיבה שכספכם ישאר בקופות המדינה! נקודת הזיכוי הניתנת לכם, משאירה לכם בכיס מעל ל-2600 שקלים! שימו לב כי תוקף ההטבה הינו לשנה אחת בלבד. חשוב לציין זאת, מאחר וישנם החזרי מס שניתן לבצע רטרו כ-6 שנים אחורה. לכן, מומלץ שלא להתעכב עם הגשת הבקשה, ולהבטיח כי תקבלו את כספכם כפי שמגיע לכם כחוק. 

מעוניינים בסיוע מקצועי? פנו אלינו!

אם מסיבה מסוימת אינכם מעוניינים להגיש את הבקשה לבדכם, דעו כי אתם לא לבד! החברה שלנו מתמחה בהחזר מס לאזרחים ישירות מהמדינה. אם גם אתם סיימתם את לימודי התואר שלכם ורוצים ליהנות מההטבה הכספית, פנו אלינו עוד היום! על מנת להבטיח את שביעות רצונכם, נתחיל את התהליך בבדיקה לזכאות להחזר מס. אנו נבדוק האם אתם עומדים בכל התנאים הנדרשים לקבלת ההטבה.

בהמשך, נבצע את התהליך על פי הסדר הבא:

  • איסוף מסמכים, לרבות הצגת תעודת התואר הראשון שלכם ממוסד הלימודים
  • בדיקת המסמכים – נבטיח כי כל המסמכים תקינים, וכי לא חסר לנו אף מסמך
  • הגשת הבקשה – בשיאו של התהליך, נגיש את הבקשה שלכם לגורמים הרלוונטים
  • ולבסוף… הכסף יגיע ישירות אל חשבון הבנק שלכם! אל תשאירו את הכסף שלכם בקופות המדינה!

לפרטים נוספים וביצוע בדיקת זכאות, פנו אלינו עוד היום!

כמיליון שכירים בישראל זכאים להחזרי מס אולי גם לך מגיע

אנחנו נבדוק את את זכותך עבור החזרי מס לשכירים בשיחה קצרה וללא התחייבות. נשאר רק להשאיר לנו כמה פרטים וניצור איתך קשר בהקדם










כתבות נוספות שחשבנו שיעניינו אותך