כמיליון שכירים בישראל זכאים להחזרי מס- אולי גם לך מגיע










close

איך נבדוק את זכאותך?

בדיקה מהירה אונליין

15/01/2023

אם החלטתם (ובצדק) שאתם מבקשים את המס העודף שגבו מכם בטעות, אתם עושים צעד חכם שלבטח יסייע לכם ולחשבון הבנק שלכם. אז איך עושים החזר מס? למי פונים עם בכלל? כמה עולה לבקש החזר ותשובות נוספות במאמר הבא שלפניכם. שימו לב כי אתם אוספים את כל המסמכים הנדרשים להליך, אחרת ההליך עתיד להיות מורכב ומסורבל עד כדי ייאוש. הצטרפו אלינו ולמדו איך מבצעים החזר מס בכוחות עצמכם או על ידי חברה.

בקשת החזרי מס באופן עצמאי

אז איך עושים החזר מס אתם שואלים? בקלות יחסית אך זאת כל עוד יש לכם את הזמן והאנרגיה לבצע את הבקשה אל מול רשות המיסים. השלב הראשון שיש לעשות הוא לבדוק את הזכאות – ניתן לעשות זאת באמצעות סימולטור להחזרי מס הקיים ברשת. השימוש בסימולטור ניתן בחינם וללא כל התחייבות. בשלב השני יהיה עליכם לאסוף את המסמכים הנדרשים ולאחר מכן להיכנס אל אתר האינטרנט של רשות המיסים בישראל וכלקוחות חדשים עליכם להירשם כלקוחות חדשים ולהשלים את הפרטים הנדרשים. הטופס הראשון אותו תתבקשו למלא הוא טופס 135 – מילוי בקשה להחזרי מס לשכירים – את הטופס ממלאים עבור כל שנה כך שאם אתם מבקשים החזר בעבור שש שנים אחורה, עליכם למלא 6 טפסי 135. בהמשך יש להמציא מסמכים לרבות הכנסות שהיו במהלך השנה, מסמכים המעידים על הטבות מס וצ'ק מבוטל בו יהיה רשום מספר חשבון הבנק אליו יועבר הכסף. עוד תמלאו טופס 106, אישורי תשלומי ביטוח לאומי במידת הצורך, טופס 161, טופס 867, הוכחה על הטבות מס אודות תנאים דמוגרפים וגיאוגרפים ועוד. איך עושים החזר מס הלכה למעשה? יש להגיש את סך המסמכים ולהמתין לקבלת תשובה – בממוצע מתקבלת התשובה בין 30-90 יום אז יועבר אליכם ההחזר המתבקש.

אישה בודקת איך עושים החזר מס הכנסה

למה כדאי לבצע החזרי מס דרך חברה

החזר מס לשכירים הוא לא תורה מסיני וכל בר דעת יכול לבצע החזרי מס, אך נשאלת השאלה האם אכן כל אדם שמגיעים לו החזרים מקבל אותם? התשובה היא לא! מרבית האנשים מפחדים מבירוקרטיה ומעדיפים שלא להיכנס בדלתותיה אלא אם כן אין להם ברירה ועל כן הם מוותרים מראש על החזרי מס שאולי מגיעים להם ומשאירים אותם בקופה של רשות המיסים. פנייה אל חברה המתמחה בהליכים אלו ומשכילה להוציא ללקוחותיה את ההפרשים המגיעים להם על פי חוק והייתרון המהותי הוא, שאתם לא מכניסים יד אל הכיס ולא משלמים לחברה אלא אחוזים מסכום ההחזר כך שלא הפסדתם בכל מקרה אלא רק הרווחתם.

החברה אליה תפנו וככל שהיא מקצועית, תאפשר לכם לקבל החזרי מס תוך זמן מוגדר וללא כאבי ראש. היא תבקש מכם מראש את סך המסמכים הנדרשים ולאחר שתעבירו לה אותם, לא תזדקקו לכלום יותר, פרט לקבלת הכסף. בנוסף, מרבית החברות מתחייבות כי אם לא תקבלו החזר לא תשלמו כלום.

בדיקת איך עושים החזר מס

טקס שירותים פיננסיים תשמח לסייע לך בבדיקת החזרי מס ללא עלות כך ובמידה ומגיע לכם החזר מס – אנו נדאג ללוות אתכם לאורך כל התהליך עד לקבלת ההחזר במלואו לחשבון הבנק שלכם. השאירו את הפרטים שלכם ואנו נדאג לחזור אליכם להסבר מקיף על התהליך במלואו.

כמיליון שכירים בישראל זכאים להחזרי מס אולי גם לך מגיע

אנחנו נבדוק את את זכותך עבור החזרי מס לשכירים בשיחה קצרה וללא התחייבות. נשאר רק להשאיר לנו כמה פרטים וניצור איתך קשר בהקדם










כתבות נוספות שחשבנו שיעניינו אותך