כמיליון שכירים בישראל זכאים להחזרי מס- אולי גם לך מגיע










close

איך נבדוק את זכאותך?

בדיקה מהירה אונליין

13/08/2020

בקשה לזיכוי מס בגין קרוב נטול יכולת

הכל אודות בקשה לזיכוי מס בגין קרוב נטול יכולת

סביר כי כסף ששייך לכם, לא ממתין לכם בחשבון הבנק – אלא בקופות המדינה. אנחנו, בחברת טקס שירותים פיננסים, נשמח לערוך עבורכם בדיקת זכאות באשר להחזר מס המגיע לכם.

מה שקורה בפועל הוא ששכירים משלמים יותר מס ממה שהם צריכים לשלם. הבעיה היא שלא כולם מודעים לכך שהם משלמים יותר. בעיר חמורה יותר? לא כולם יודעים איך מגישים בקשה להחזר, מה דורש התהליך ואיך מוציאים אותו לפועל.

בקשה לזיכוי מס בגין קרוב נטול יכולת, היא בקשה שתוכלו להגיש בליווי מלא שלנו. אנו נציג בפניכם מפרט מלא של הטפסים הנדרשים, נסייע לכם במילוי שלהם ונגיש את הבקשה לגורמים הרלוונטים, בשמכם.

אנו זמינים לכל שאלה ופועלים למענכם, עד לרגע בו הכסף שמגיע לכם, נכנס בחזרה אל חשבון הבנק שלכם.

בעבר, כל הורה לילד בעל מוגבלות, היה צריך למלא טפסים רבים על מנת לממש את זכותו לנקודות הזיכוי.

לא דובר אך ורק על טפסים, אלא גם על טירחה פיסית, שכן הייתה חובת הגעה אל משרדי מס ההכנסה. כיום, מדובר על תהליך קצר משמעותית, שבמידה רבה הנגיש את הזכאות ליותר הורים. מספר נקודות הזיכוי עומד על 2 נקודות.

קרוב נטול יכולת וזיכוי מס – מה חשוב לדעת?

במידה ואתם הורים לילד הסובל ממגבלה התפתחותית – פיסית או מנטלית, אתם זכאים לנקודות זיכוי נוספות. יש לציין כי לא כל מגבלה התפתחותית מבטיחה נקודת זיכוי. על מנת לממש את ההטבה, יש לעמוד בתנאים הבאים:

  • ילד המוגדר כנכה על ידי הביטוח הלאומי
  • ילד שעבר את תנאי ועדת ההשמה ובהתאם לומד במסגרת לימוד ייחודית

שנים רבות הלינו הורים על התהליך הבירוקרטי המורכב, שרק מקשה על מימוש הזכאות. על פי ההגדרה המצויינת בסעיף 45, חלו הקלות מסוימות שמאפשרות לאותם הורים לממש את זכותם מבלי לסבול מהליך ארוך, מורכב ומתיש. איך ההקלות באות לידי ביטוי?

  • אין כל צורך להציג עוד את טופס 127
  • ניתן לממש את הזכות לנקודות הזיכוי דרך תלוש השכר

חשוב לציין כי מדובר על בשורה של ממש. כהורים לילדים בעלי מוגבלות שמראש מקדשים ומקדישים את זמנם לגידול הילדים, הרי שהדבר האחרון שיש לכם הוא פנאי לטיפול בבירוקרטיות מיותרות.

אין עוד צורך להגיע אל מס ההכנסה ולדרוש בזיכוי, אלא שניתן לנהל הכל דרך המעסיק הקבוע. במידה ואתם נתקלים בקושי, רוצים לבדוק את זכאותכם או להגיש בקשה מסודרת מבלי לטרוח – אנו זמינים לשירותכם בכל שלב בדרך.

המוטיבציה: תשלום מס נמוך יותר

כשכירים, הרי שמתלוש השכר שלכם מנוכה בכל חודש תשלום עבור מס ההכנסה. הודות ל-2 נקודות הזיכוי הניתנות לכם, תוכלו לשלם פחות כסף בכל חודש למס ההכנסה.

בעת שמבצעים חישוב שנתי, ניתן להגיע לחיסכון כספי של מאות ואלפי שקלים. מדובר על הטבה משמעותית, ולהורים שמגדלים ילד בעל מוגבלות, ניתנת המון פעמים היכולת להבטיח גידול ראוי ומתאים יותר לילד בעל המוגבלות.

מדובר על זכות שמגיעה לכם – חבקו אותה ופעלו על מנת לקבל אותה.

"חבל שאני יודע על זה רק עכשיו. הלך הכסף?"

לא. המון הורים שזכאים לקבלת ההטבה, לא מודעים לה כלל. במידה וגם אתם שילמתם מס מלא, תוכלו לפעול על מנת לקבל החזר שמגיע לכם כחוק.

ניתן להגיש בקשה על החזר עבור 6 השנים האחרונות. כלומר, נכון לשנת 2019, תוכלו לדרוש בהחזר רטרו-אקטיבי משנת 2013.

כל תשלומי המס ששילמתם במלואם לפני, לא יוחזרו אליכם. שימו לב כי מדובר על פוטנציאל החזר אדיר, שיכול להגיע לעשרות אלפי שקלים בתקופה של 6 שנים!

אנו כאן לשירותכם, ונשמח לייעץ לכם באשר לסיכויי ההחזר, מה נדרש מכם וכמה זמן לוקח התהליך.

קראו על טפסים להחזרי מס

אנו כאן לשירותכם – נפעל יחד למימוש נקודות הזכות בעבור זיכוי מס בגין קרוב נטול יכולת!

כמיליון שכירים בישראל זכאים להחזרי מס אולי גם לך מגיע

אנחנו נבדוק את את זכותך עבור החזרי מס לשכירים בשיחה קצרה וללא התחייבות. נשאר רק להשאיר לנו כמה פרטים וניצור איתך קשר בהקדם










כתבות נוספות שחשבנו שיעניינו אותך