כמיליון שכירים בישראל זכאים להחזרי מס- אולי גם לך מגיע










close

איך נבדוק את זכאותך?

בדיקה מהירה אונליין

03/04/2022

החזרי מס הפכו לפעולה שבשגרה, אך בעיקר עבור שכירים שהורגלו (ואף יש לומר "חונכו") כל שש שנים לגשת אל בעל מקצוע שיבצע עבורם את ההחזרים, אך האם ידעתם כי סיבה נפוצה להחזר מס היא דווקא הפסקת עבודה? היה וגם אתם הוצאתם לחל"ת בשל הקורונה או כל סיבה אחרת היה ופוטרתם ממקום העבודה בו שהיתם לאחרונה ככל הנראה מגיעים לכם החזרי מס בגין הפסקת עבודה. אז למי מגיע החזרים ומדוע כדאי לבקש את ההחזרים באמצעות בעלי מקצוע? על כך ועוד במאמר הבא.

החזרי מס בגין הפסקת עבודה - כל הסיבות והזכאות

מי זכאי להחזרי מס בשל הפסקת עבודה?

את המס גובה מכם המדינה בכל חודש מחודשי השנה. החישוב לעלות המס של כל עובד מתבצעת בשיטת המדרגה – ככל והמשכורת של העובד מגיעה למקסימום של מדרגת המס הראשונה יוטל המס על ההפרש בהתאם למדרגת המס השנייה. השכר חצה את רף המדרגה השנייה? המס יהיה על היתרה בהתאם למדרגת המס השלישית. רשות המיסים קבעה כי בשלושה מקרים יכול אדם לבקש החזרי מס וביניהם:

• יציאה לחופשה ללא תשלום (חלת)- היה והחופשה מתמשכת ועוברת חודש תמים זכאי עובד להחזרי מס ובתנאי שעבד חודש ימים קודם לכן במקום עבודה מסודר שהנפיק עבורו תלוש.

• התפטרון / פיטורין – עובד מפוטר או עובד שהתפטר אך זכה לדין מפוטר, סביר שיהיה זכאי להחזר מס ובתנאי שהתקופה בה לא עבד עולה על חודש תמים. במקרה זה יוענק לעובד החזר על הפער שבין התשלום החודשי (המיסוי החודשי) לבין המס בסוף שנת המס.

שימו לב: לכל אדם עומדת הזכות לבקש החזר מס עד 6 שנים לאחור, כך שגם אם הוצאתם לחלת לפני 4 שנים (ומאז שחזרתם לעבוד המשכתם לעבוד רצוף עד נקודה זו), אתם ככל הנראה זכאים להחזר בגין חודשי הפסקת העבודה שהתרחשו לפני 4 שנים.

מדוע כדאי להשתמש בחברת שירותים פיננסיים לתהליך?

זכאות להחזר מס מוענקת לכל אזרח במדינת ישראל אשר עומד בקריטריונים. הרשות מעניקה לכל אדם את הזכות להגיש החזר מס באופן עצמאי, אך ההמלצה הגורפת היא להגיע עם חברה המתמחה בשירותים פיננסיים. חברה מקצועית אשר מתמחה בהליך החזר מס, תצליח להשיג עבורכם את הכספים האבודים באופן מהיר ויעיל וכל זאת ללא כל מאמץ מצידכם – כל שתתבקשו לעשות הוא לנהל שיחת טלפון עניינית עם נציג מטעם החברה והוא שיבצע את יתר העבודה המקצועית ביותר וזו שתצליח להשיג עבורכם את סכומי הכסף שממתינים לכם. אנחנו בטקס שירותים פיננסיים נשמח לעמוד לרשותכם, למידע נוסף צרו עמנו קשר.

כמיליון שכירים בישראל זכאים להחזרי מס אולי גם לך מגיע

אנחנו נבדוק את את זכותך עבור החזרי מס לשכירים בשיחה קצרה וללא התחייבות. נשאר רק להשאיר לנו כמה פרטים וניצור איתך קשר בהקדם










כתבות נוספות שחשבנו שיעניינו אותך