כמיליון שכירים בישראל זכאים להחזרי מס- אולי גם לך מגיע










close

איך נבדוק את זכאותך?

בדיקה מהירה אונליין

04/11/2019

החזרי מס לשכירים
אם אתם שכירים, אתם כנראה מכירים את הסכומים שיורדים לכם מדי חודש ומופיעים לכם בתלוש המשכורת. אחד מהתשלומים האלה, הנלקחים באופן אוטומטי על ידי המעביד שלכם, הוא התשלום הקבוע למס ההכנסה. כשכירים, תפקידו של המעביד להפריש מהמשכורת שלכם סכום קבוע למס ההכנסה, בהתאם לפקודת המס השנתית. שכירים רבים לא יודעים שקיימת האפשרות להחזר מס בדיעבד, גם כאשר הייתה זו אחריות המעביד להפריש מס זה. 

על כן, באנו לעשות קצת סדר בעניינים ולתת לכם הדרך הקלה לגלות האם מגיע לכם החזר מס

בראש ובראשונה, עליכם לדעת כי החזרי מס לשכירים תקפים אך ורק לשש השנים האחרונות. לאחר מכן קיים חוק ההתיישנות ומס ששילמתם ולא בדקתם החזר מס, נעלם כלא היה. לכן, חשוב לבצע בדיקת החזר מס מדי שנה זאת כדי לא להשאיר מקום לטעויות ואולי, להרוויח קצת כסף חזרה.

מאחר וכל חודשי השנה שילמתם מס בהתאם לפקודת המס של אותה השנה ובהתאם לגובה המשכורת שלכם, יתכנו שינויים בפקודות המיסים, כאלו שבסופו של דבר יביאו לכך שמגיע לכם החזר. רשות המיסים מבצעת בכל סוף שנה חישוב מלא של אותה השנה ובכך יודעת לחשב האם הסכום אותו שילמתם כשכירים מתאימה לסכום אותו אתם חייבים מבחינת החוק לתשלום. לכן, תרצו לעשות את בדיקת החזרי המס לשכירים רק לאחר שנגמרה השנה ויצאו התחזיות של רשות המיסים.

האם קיימת עלות כלשהי לקבלת החזרי המיסים?

באופן עקרוני, לא. באופן פחות עקרוני, אם אין לכם את הידע והבקיאות בעולם המיסים ובהתמודדות אל מול רשות המיסים, אנחנו כבר יכולים להגיד לכם שצפוי לכם מאבק ארוך ומסורבל, כזה שאולי יגרום לכם לוותר על הכסף שלכם. לא סתם רואי חשבון ועורכי דין מתמחים בדיני מיסים. זהו נושא סבוך עם סעיפים רבים ותתי סעיפים המצריכים למידה של שנים בכדי לדעת אותם. ואז גם הם מתחדשים.

בכך שאתם נעזרים בחברה מקצועית המתמחה בהחזרי מס לשכירים, אתם מאפשרים לעצמכם להתמודד עם רשות המיסים ועם הבקשה שלכם עצמה ללא כאבי ראש וללא היסוס כלל. הרי זה ידוע שכאשר אנחנו לא מבינים במשהו, אנחנו ממהרים לסגת ממנו. כאשר שירותיה של חברת שירותים פיננסים עומדת מאחוריך ומגבה כל תהליך בבקשה שלכם, אתם יכולים להרגיש בטוחים ובהחלט לישון בשקט.

כשמדובר בהחזרי מס לשכירים, עלות העמלה של החברה אשר את שירותיה לקחתם, בדרך כלל תהיה מספר אחוזים אשר יקבעו מראש ויילקחו מהסכום של החזר המס שלכם. כך, לא רק שלא הוצאתם מכיסכם האישי כסף בכדי שמישהו יעזור לכם לקבל את שמגיע לכם, אתם נותנים סכום סמלי מן הכסף שקיבלתם, לחברה שעזרה לכם לקבל אותו. הסכום אותה תקבל החברה היא סכום אשר נקבע מראש, זאת בהתאם לאחוזים שסוכמו.

בשורה התחתונה,

אתם יכולים לגשת אל רשות המיסים, לקבל את הטפסים שאתם צריכים בכדי לבקש בדיקה להחזר מס ולהתחיל תהליך ארוך טווח אל מול רשות המיסים. אם יצא לכם להכיר מעט את רשות המיסים, ודאי יצא לכם להבין כיצד המערכת עובדת וכמה זמן לוקח לה. כאשר ישנם אנשי מקצוע המגיעים מחברות השירותים הפיננסים ופרצופם כבר מוכר ברשות המיסים, הדבר יכול לזרז משמעותית את התור שלכם, את אישורי הבקשות שלכם ובעיקר האם מגיע לכם החזר מס.

אם כבר הגעתם למסקנה שיכול מאוד להיות שקיימים כספים המגיעים לכם מהמדינה, עשו את זה בחוכמה, פעלו בדרכים הנכונות והבקיאות ועשו את מה שצריך בשביל לקבל את הכסף שלכם בחזרה.

כמיליון שכירים בישראל זכאים להחזרי מס אולי גם לך מגיע

אנחנו נבדוק את את זכותך עבור החזרי מס לשכירים בשיחה קצרה וללא התחייבות. נשאר רק להשאיר לנו כמה פרטים וניצור איתך קשר בהקדם










כתבות נוספות שחשבנו שיעניינו אותך