כמיליון שכירים בישראל זכאים להחזרי מס- אולי גם לך מגיע










close

איך נבדוק את זכאותך?

בדיקה מהירה אונליין

13/08/2020

החזר מס בגין תואר שני

החזר מס בגין תואר שני – כל מה שצריך לדעת בנושא

כמעט 40 אלף ישראלים סיימו לימודי תואר שני בעשור האחרון. אם בעבר תואר ראשון היה מספיק כדי לפתוח דלתות ולפלס דרך בעולם המקצועי, הרי כי כיום יותר ויותר אנשים מבינים, כי הכשרה לימודית היא אחד המשתנים העיקריים אשר משפיעים על מקום העבודה אותו נבחר, גובה השכר שלנו, והתנאים בהם נעבוד.

אחד הדברים שלא המון אנשים יודעים, וחשוב לנו לשפוך אור בנושא, הוא החזר מס בגין תואר שני. אדם שלמד וסיים תואר שני, באחד ממוסדות הלימוד המוכרים בישראל, להשכלה גבוהה, (לימודים בחו"ל לא מזכים), זכאי להחזר מס.

מה פירוש? כל מי שעובד כשכיר והוא בעל תואר שני, (החל משנת 2014 ואילך) זכאי לנקודת זיכוי או חצי נקודת זיכוי ורק לשנה אחד בלבד.

חכו, אל תמהרו לשלול את זה ☺ נשמע לכם מעט? ממש לא. זה אומר החזר כסף בפועל, כסף שממתין לכם מכיוון ששילמתם מס הכנסה מעל הנדרש. אגב, חשוב להוסיף, ניתן לקבל החזר מס עבור תואר שני אחד, לא יותר מכך.

איך מקבלים החזר מס בגין תואר שני?

קודם כל, באפשרותכם לבצע בירור און ליין בעצמכם, ולבדוק האם אתם נכללים בקטגוריה של זכאים להחזרי מס.

אפשרות שנייה היא לפנות לרשות המיסים ולברר מה הטפסים שיש להגיש, ומה המידע שנדרש עבור קבלת החזר מס בגין תואר שני.

ההחזר מתקבל כמובן רטרואקטיבית עד שש שנים אחורה. כלומר, גם אם למשל לא ידעתם כי אתם זכאים לקבל החזר מס על לימודיכם לתואר שני, תוכלו להגיש את הבקשה להחזר גם לאחר מספר שנים, ולקבל החזר מס.

מה לגבי תואר שלישי?

אם אנחנו כבר בעניין, חשוב לציין כי מי שמסיים תואר שלישי במוסד מוכר להשכלה גבוהה בישראל, זכאי להטבה של חצי נקודת זיכוי מרשות המיסים. הנקודה הזו ניתנת החל מתום שנת הזכאות לתואר, ולמשך כשנתיים.

ליווי מקצועי לקבלת החזר המס

באופן כללי, ניתן להגיש בקשה להחזר מס באופן אישי, אך אנו בחברת טקס שירותים פיננסיים ממליצים להיעזר באיש מקצוע לטובת העניין. מדוע? ישנם מקרים מורכבים יותר, והמטרה היא לקבל את מקסימום ההחזר, עם מינימום כאבי ראש.

לכן אנו ממליצים כי מומחה בתחום יטפל בכם מול רשות המיסים בכל הנוגע להחזר ויבטיח כי תקבלו מקסימום החזר, במינימום זמן ועם כמה שפחות התעסקות וביורוקרטיה.

ליצירת קשר והתייעצות – צרו קשר

כמיליון שכירים בישראל זכאים להחזרי מס אולי גם לך מגיע

אנחנו נבדוק את את זכותך עבור החזרי מס לשכירים בשיחה קצרה וללא התחייבות. נשאר רק להשאיר לנו כמה פרטים וניצור איתך קשר בהקדם










כתבות נוספות שחשבנו שיעניינו אותך