כמיליון שכירים בישראל זכאים להחזרי מס- אולי גם לך מגיע










close

איך נבדוק את זכאותך?

בדיקה מהירה אונליין

27/03/2023

עולם הפיננסים נוגע לכולנו, אך למען האמת, רבים מאיתנו לא ממש מגלים הבנה עמוקה בנושא, ובוחרים להיעזר בשירותיה של חברת שירותי פיננסים מקצועית. מטבע הדברים, העיסוק בפיננסים בכלל, ובבקשת החזרי מס בפרט, כרוך בחשיפת מידע פיננסי רגיש, המעלה לא אחת את השאלה – האם וכיצד ניתן לבטוח בחברת שירותי פיננסים?

 חברת שירותי פיננסים

העולם הפיננסי מורכב מכמה תחומים ותתי תחומים, אשר מרביתם נוגעים כמעט לכל אחד ואחת מאיתנו, אם זה המשכורת, המיסים שאנחנו משלמים, חשבונות הבנק, השקעות, קופות גמל ועוד. יחד עם זאת, לאנשים רבים קיים חוסר ידע בכל הקשור לעולמות הפיננסים ובהתאם לכך, הם בוחרים להיעזר בחברה מקצועית המתמחה בשירותי פיננסים.

בהתאם למגוון התחומים הנרחב של עולמות הפיננסים, שירותים פיננסים לעסקים, עצמאיים או שכירים, כוללים תחתיהם מגוון שירותים, המתחילים מליווי, ייעוץ וגיבוש אסטרטגיה כלכלית ועד לפיקוח על הניהול הכלכלי ואפיקי השקעה מתאימים. אחד הנושאים הבולטים בתחום השירותים הפיננסים הוא כל הקשור לענייני המס בכלל והחזרי מס בפרט.

מהם החזרי מס?

תשלום המיסים מהווה מקור הכנסה עיקרי חשוב למדינה, כאשר על כל אחד מאיתנו מוטלת חובת תשלום מס בהתאם לנתונים שונים ובראשן, סף ההכנסה שלנו. היות וחבות המס שלנו נקבעת שנה מראש ובהסתמך על ממוצע המשכורות שלנו משנה שעברה, פעמים רבות נוצר פער בין תשלום המס ששילמנו, לבין מה שהיינו צריכים לשלם בפועל.

בגין אותם הפרשים, היכולים להגיע לעיתים לסכומים של אלפי ואף עשרות אלפי שקלים, ניתן יהיה לקבל החזרי מס, כאשר חברת שירותי פיננסים תוכל לסייע לנו החל משלב בדיקת הזכאות לקבלת ההחזר, דרך הגשת הבקשה עצמה ועד קבלת ההחזר ישירות אל חשבון הבנק שלנו.

האם ניתן לבטוח בחברת שירותי פיננסים?

מטבע הדברים, בכדי לקבל שירות מחברת שירותי פיננסים, עלינו לחשוף בפני החברה מידע רגיש, הן מידע אישי, דוגמת כתובות, מספרי תעודת זהות, נכסים בבעלותנו ועוד והן מידע פיננסי, דוגמת מספרי חשבון בנק, הכנסות, הוצאות שוטפות ועוד. במידה ונתונים אלו לא יאובטחו כראוי, הרי שאנחנו מעמידים את עצמנו בחשיפה לגורמים זדוניים, העלולים לעשות שימוש לרעה באותם נתונים ולהסב לנו נזקים שונים.

ניתן להבין אם כן, כי לא ניתן לסמוך בקלות על כל חברת שירותי פיננסים המציעה לנו את שירותיה ולכן, לפני שבוחרים להתקשר עם חברת שירותי פיננסים, כדאי לבדוק כי היא מספקת שירותי אבטחת מידע לעסקים ולשאר הגורמים הנעזרים בשירותיה.

כיצד ניתן לסמוך על חברת שירותי פיננסים?

בכדי שנוכל לסמוך על חברת שירותי פיננסים ולהבטיח לעצמנו ראש שקט ובטוח בתהליך החזרי המס, חשוב ומומלץ לוודא כי חברת שירותי הפיננסים עושה שימוש בשירותי אבטחה מתקדמים, כך שהמידע שלנו נשמר בצורה מאובטחת ומוגנת.

חברות פיננסיות רבות עושות שימוש בשירותי אחסון וניהול מידע דיגיטלי, כמו שירותי ענן מנוהלים, הכרוכים לרוב בשירותי אבטחת מידע מתקדמים, דבר המאפשר אבטחה מיטבית ויעילה במיוחד של מסמכים ומידע רגיש אחר.

בקשת החזרי מס עם חברת שירותי פיננסים – כך תשמרו על המידע שלכם

בכדי לוודא כי תהליך בקשת החזרי המס יהיה מאובטח כראוי, חשוב לוודא כי חברת שירותי הפיננסים המיועדת היא חברה מוכרת וותיקה בתחום וכי האתר שלה הוא אתר מאובטח (במיוחד אם אתם נדרשים להזין פרטי תשלום באתר). נתונים כמו שירות לקוחות זמין, פידבקים והמלצות של לקוחות אחרים, כתובת העסק ופרטים אודות האדם או החברה שמתפעלים את האתר, יסייעו לכם לוודא כי מדובר בחברת שירותי פיננסים מהימנה ובטוחה.

כמיליון שכירים בישראל זכאים להחזרי מס אולי גם לך מגיע

אנחנו נבדוק את את זכותך עבור החזרי מס לשכירים בשיחה קצרה וללא התחייבות. נשאר רק להשאיר לנו כמה פרטים וניצור איתך קשר בהקדם










כתבות נוספות שחשבנו שיעניינו אותך