כמיליון שכירים בישראל זכאים להחזרי מס- אולי גם לך מגיע










close

איך נבדוק את זכאותך?

בדיקה מהירה אונליין

06/10/2022

בעלי עסקים שרוצים לקבל יתרון על פני המתחרים שלהם, חייבים להשתמש בפתרונות קופה מתקדמים. במאמר הבא נסביר איך באים לידי ביטוי יתרונות כאלה, מהם הפתרונות הקיימים, וכמובן גם איך בוחרים אותם ביחס לתחום הפעילות של כל עסק

לפתרונות הקופה יש השפעה רבה על העסק

שירותי קופה מייצגים את הממשק העיקרי שבין בית העסק לבין הלקוחות שלו. עם זאת, פעולות שמתבצעות על הקופה משפיעות גם על מה שקורה מאחורי הקלעים. בין היתר, כל פעולה שנרשמת בקופה מגיעה למשל אל דוח הנהלת החשבונות ולכן קובעת מה יהיה גובה המס שבית העסק ישלם. חוץ מזה, לפעולות שרשומות בקופה יש השפעה על האופן שבו בתי עסק מבצעים הזמנות מלאי, מנהלים תזרים מזומנים, מנהלים מעקב אחרי שעות העבודה של העובדים שלהם ועוד.

במילים אחרות, ההשפעה של פתרונות הקופה על העסק היא הרבה יותר דרמטית מכפי שנהוג לחשוב. החדשות הטובות הן שיש לבעלי עסקים המון כלים להתמודד איתם נכון. אם בעלי עסקים בוחרים היטב את פתרון הקופה הרלוונטי עבורם, סביר להניח שהתוצאה תהיה קבלת החזרי מס או לכל הפחות אפשרות להגשת בקשה כזו.

איזה פתרונות קופה הכי חשובים עבור בית העסק?

השלב הראשון בבחירת הפתרון הרלוונטי הוא השוואה בין סוגים שונים של שירותים פיננסים לעסקים על פי מה שרלוונטי עבורם. בשביל לדעת מה רלוונטי ומה לא, על בית העסק להגדיר את הצרכים שלו. אובייקטיבית, עושים את זה לפי פרמטרים כגון מספר עובדים, מחזור הכנסות, סוג השירות או המוצר שמוכרים וכן הלאה.

בשלב הבא כבר אפשר להשוות בין קופות לעסקים על פי המפרט הטכני המתואר על ידי היצרן. אם יודעים מצד אחד מה מחפשים ומצד שני מה יכולים להשיג, קל מאוד למצוא קופה רושמת לעסק שתמלא את התפקיד שלה היטב. כמו כן, ניתן לסנכרן בין מערכות שונות לרבות מערכת ניהול מלאי או תוכנה לניהול מלאי ורכש ישירות עם הנתונים שמגיעים מהקופה.

החשיבות של קופה שמתאימה גם לעסק – אבל גם לעובדים

בסופו של דבר, מי שנמצאים מול הקופה ומול הלקוחות הם העובדים של בית העסק. לכן לא משנה כמה החזרי מס רוצים להשיג או כמה מוכנים להשקיע ברכישת שירותים פיננסים לעסקים, אי אפשר להשיג אף מטרה בלי לגייס לטובתה גם את העובדים של העסק.

כאן נכנסת לתמונה מערכת לניהול עובדים שגורמת להם להרגיש חלק מהמאמץ. אם משתמשים במערכת המתאימה ופתרונות מתקדמים לניהול שעות העבודה, חוסכים בעיות בתקשורת ומבטיחים שהמשכורת שתשולם בסוף כל חודש תשקף את המאמץ שהעובדים השקיעו.

עם הזמן, זה גם מגביר את המוטיבציה של העובדים ומייצר את היתרון שבעלי עסקים כל כך רוצים להשיג לעומת המתחרים שלהם. בנוסף, מערכת כזו לניהול עובדים היא השקעה משתלמת.

כמיליון שכירים בישראל זכאים להחזרי מס אולי גם לך מגיע

אנחנו נבדוק את את זכותך עבור החזרי מס לשכירים בשיחה קצרה וללא התחייבות. נשאר רק להשאיר לנו כמה פרטים וניצור איתך קשר בהקדם










כתבות נוספות שחשבנו שיעניינו אותך